Seelenkrank hat geschrieben:jap,das ding ist nicht in der lage wus hoch/runterzuladen tolle wurst...
Seelenkrank hat geschrieben:wenn einer was neues weiss... ich habe jetzt erstmal ausgemacht die ps3 solange es nicht geht ist es sinnlos 95W zu verbraten...
Seelenkrank hat geschrieben:dann heizen wir mal ein,sollte ich allerdings morgen mein wlan in der ps3 zum laufen bekommen ...
Seelenkrank hat geschrieben:... rechne ich dann erstmal ogr fertig
20000 wus/tag sind schon sehr verlockend
Nils hat geschrieben:Wenn ihr mit WLAN anfangt: auf keinen Fall irgendwas kaufen/anschließen/geschenkt nehmen, was kein WPA/WPA2 kann.
Nils hat geschrieben:Wenn ihr mit WLAN anfangt: auf keinen Fall irgendwas kaufen/anschließen/geschenkt nehmen, was kein WPA/WPA2 kann.
Nils hat geschrieben:Bei WEP auch nur den Schlüssel einzugeben kann man sich fast sparen - ist in <1 Min geknackt. Und MAC-Liste usw. ist mehr ein Witz als ein Schutz.
Nils hat geschrieben:Mein Output ist ziemlich runter seitdem ich nur noch (z.B. 78er) WUs kriege, die nicht mehr SSE2 sondern nur SSE nutzen - laaaangsam und wenig Punkte. Hab allerdings nix außer Betrieb, kann also jederzeit wieder raufgehen.
Vijay hat geschrieben:Posted at 07:08 PM, February 02, 2008
PS3 server issues, update #5
Some good news. The servers have continued to improve (25-30% failure now, which means that at least 1 out of 2 attempts should work, so only ~2 retries should be needed). We've been implementing and testing lots of different strategies and I think we've found one that works best. We've also been in close contact with Sony and they have some ideas on the client side and are working on revisions there.
We've also drasitically brought down the assigns on vsp06, the server which was assigning large WU's, so to make sure that it's not loaded when those WU's need to come back (which should be about now). So, the bottom line is that the server load is still extremely heavy, but the situation is continuing to improve. Most importantly, the client mods should prevent this from happening in the future.Tante Gugl hat geschrieben:PS3-Server, update #5
Einige gute Nachrichten. Die Server haben sich weiter verbessert (25-30% nicht jetzt, was bedeutet, dass mindestens 1 von 2 Versuche funktionieren sollte, so dass nur ~ 2 Wiederholungen notwendig sein sollte). Wir haben die Umsetzung und Erprobung viele verschiedene Strategien, und ich denke, wir haben festgestellt, dass ein am besten funktioniert. Wir haben auch in engem Kontakt mit Sony und sie haben ein paar Ideen auf der Client-Seite und arbeiten an Versionen gibt.
Wir haben auch drasitically gebracht, die auf vsp06 weist der Server die Zuweisung von großen WU's, so stellen Sie sicher, dass es nicht geladen wird, wenn die WU's brauchen, wieder zu kommen (das sollte jetzt ungefähr). So lautet das Fazit, dass die Server-Load ist immer noch sehr schwer, aber die Situation weiter zu verbessern. Am wichtigsten ist, dass der Client Mods sollten verhindern, dass dies geschieht in der Zukunft.
Vijay hat geschrieben:Posted at 09:17 AM, February 05, 2008
PS issues, update #8
We had a long meeting with Sony yesterday to brainstorm fixes
that we can do *before* a new client is released. We've come
up with a plan, coded it yesterday, and we've started to roll
it out today. The result is that clients will wait a bit to
get work, but in their waiting, uploads and downloads for those
that do get through will go smoothly. The new client will have
these waits set up for general cases, but we think we can
generate one in an adhoc manner with what we've set up. If all
goes well, this fix should solve the issue in about a day or two.
If not, we will do more brainstorming until the new client goes out.
Nils hat geschrieben:Vorhin gerade hat mein Ax2 die erste SMP-WU fertiggekriegt UND wegschicken können. *drumroll* Mal gucken, wieviel Punkte die gibt...
February 15, 2008
New PS3 client
Sony has released an upgraded client for the PS3.
Check out Noam Rimon's (he's the lead developer at Sony) post:Hello,
The upgrade should significantly improve the networking performance.
Starting today a new version of Folding is available. This version is a minor fix to the previous 1.3 version and adds a better tuned algorithm that handles peak performance hours of Folding@home network, by acting differently to certain network errors if those occur.
It is recommended that you update to the new version by quitting the application and restarting it. Your current WU will not be damaged in any way, in-fact Folding will continue from the exact point you have stopped it.
Please also check the official Sony Folding site here: http://www.scei.co.jp/folding/en/update.html
We can already see a stabilized network activity for the last 5 days. With the new update we are certain that the network will continue to be stable for good.
At this point I would like to thank people again for being patient and continue to donate to our project while Stanford & Sony was working on the fix.
Thanks,
Noam
Sony Development Team
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